Late.


Hej Kochani! :* Tymi zdjęciami nie chcę przegonić wiosny, nawet o tym tak nie myślcie! Nie nie nie! Wspominałam Wam, że jakiś czas temu popsuł mi się telefon... te zdjęcia są właśnie z tego poprzedniego telefonu i w pogoni za kupnem nowego kompletnie zapomniałam o mojej stylizacji z tym pięknym sweterkiem od Zaful ❤️ Swoją drogą to też ostatnie zdjęcia zrobione w dzień w którym mój telefon wyzionął ducha, och ironio xD Współprace zobowiązują, więc zdjęcia są spóźnione ale wciąż ważne :) Pozdrowionka :*

Hey! :* With these pictures I do not want to overtake spring, do not even think about it! No no no! I mentioned to you that some time ago my phone has been broken down... these photos are from this previous phone and in the pursuit of buying a new one I completely forgot about my outfit with this beautiful cable knit pattern sweater from Zaful ❤️ By the way it is also the last photos taken during the day which my phone gave up the spirit, oh yes, xD Collaborate oblig, so the photos are late but still important :) Kisses :*

Płaszcz i spódnica | Coat and skirt: NA-KD.com



KUPONOBRANIE ❤️ Z kodem 'sandina20' otrzymacie 20% rabatu na zakupy w sklepie www.na-kd.com









6 komentarzy :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.