Appliqued sweater




Tej zimy swetry z aplikacjami jak ten robiły furrorę! Długo się nad takim zastanawiałam i tylko myślałam, myślałam jak on na mnie w ogóle będzie wyglądać? Oby tylko nie zrobi ze mnie choinki... na szczęście ten z "kwiecistymi" aplikacjami wydaje się być dla mnie idealny - naszywek jest tak akurat, nie za dużo nie za mało ❤ Do niego dobrałam eleganckie spodnie w kratę. Niestety okazały się za duże i wylądują w szafie przynajmniej do wiosny, żebym mogła je ubrać do zwykłego t-shirta i sportowych butów. Na głowie i rękach mam ostatnio mój ulubiony zestaw kolorystyczny, czyli szare, kwieciste rękawiczki i różowy beret od Szaleo.pl Dla mnie to fantastyczny stonowany kolorystycznie zestaw z przytupem! :) Pozdrowionka :*


This winter sweaters with applications like this was very popular! I thought about it for a long time and finally I get it! Thankfully, this one Floral appliques sherling sweatshirt: ZAFUL seems to be perfect for me - the patch is just that way, not too much but enough. I wore to it elegant Ninth Checked Tapered Pants: ZAFUL. Unfortunately, they turned out to be too big for me and they would end up in the closet until spring, so that I could put them in a regular t-shirt and sporty shoes. On my head and hands I have recently my favorite set of colors, i.e. gray, flowery gloves and a pink beret from Szaleo.pl. For me it's a fantastic color-toned set with a bang! :) Greetings :*

Beret i czapka | Beret and gloves: Szaleo.pl














3 komentarze :

  1. Wow, oszałamiająco wyglądasz! Cała ta kreacja jest bardzo przyjemną propozycją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja! Co to za model bucików? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* To czarne botki Hard Nerves ze sklepu www.renee.pl :)

      Usuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.