Goodbye 2017


To już ostatni post w roku 2017. Szybko zleciał ten rok... za szybko! Tyle się wydarzyło: 2x byłam na wakacjach w Grecji, wesele znajomych, rozpoczęłam na dobre przygotowania do ślubu, pisanie magisterki, nawiązałam współpracę z wieloma mniejszymi i większymi sklepami przy tworzeniu bloga. Mój blog w ciągu roku bardzo się rozwinął, dzięki czemu współpracuję z markami których rzeczy wcześniej podziwiałam jedynie stojąc przed witryną sklepową ❤ Nabrałam pewności siebie, zaczęłam osiągać swoje małe osobiste sukcesy. Ten rok był dla mnie łaskawy :)

Życzę Wam zdrowia, szczęścia, energii do działania i osiągania swoich marzeń! Wszystkiego najlepszego w 2018 roku! :* 



This is the last post in 2017. It quickly flew this year... too fast! So much happened: 2 times I was on vacation in Greece, friends' wedding, I've started preparation for OUR wedding, I've started to write my Master's thesis, I started cooperation with many smaller and larger stores when creating a blog. My blog has grown a lot during the year, thanks to which I cooperate with brands that I've only admired before standing in front of the shop window. ❤ I gained confidence, I've started to achieve my small personal successes. This year was kind to me :)

I wish you health, happiness, energy to achieve your dreams! Happy New Year! :*

1 komentarz :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.