My fave works from @chelsdrawsyou || Widzieliście już rysunek do Chels? :)


Hej hej! :* Chciałam się Wam czymś szybciutko pochwalić :) Przecudowna, utalentowana Chelsdrawsyou.com zainspirowała się jednym z moich zdjęć stylizacji i narysowała mnie! Jestem taka podekscytowana i ucieszona. To dla mnie niezwykłe wyróżnienie, bo nie zdawałam sobie sprawy że któraś z moich stylizacji może być tak fajna, że godna uwagi i narysowania  <3 Dziękuję @chelsdrawsyou <3 Poniżej wrzuciłam Wam kilka rysunków Chels, które przykuły moją uwagę i zaliczam do moich ulubieńców na jej profilu :) 


Hey hey! Amazing and very talented Chasdrawsyou.com was inspired by one of my styling photos and drew me! I am so excited and happy. <3 Thank you @chelsdrawsyou <3 Below I've uploaded a few Chels drawings that caught my attention and they're my favorites from her IG account :)


www.plantofelek.com - I love her outfits and pics! They're full of colors and dreamy destinations.



4 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.